hye!! welcome to my lovely blog +Follow | Dashboard

Thursday, January 30, 2014

My New Color lense Magic POP


kalau uols nak tahu i nih rabun... 
ehehheh tapi nak cantik kan kena laaa pakai lense.. mahahahha.. 
sajer nak share ngan uols.. i baru jer try kaler lense nih.. 
sesuai untuk mata sensitif.. 
kaler lense nih untuk sebulan je tau... 
harganya hanya RM40.. 
saper yang suka big eyes ini laa dia 
Magic Pop Igel boleh dapatkan dimana-mana kedai jual spek mata.. 

Contents:

2 Pieces Sterile iris enhancement 
hydrophilic contact lenses immersed 
in buffered saline solution. 

Manufactured from 62%polymacon 
38% water content .

Base Curve 8.8mm, diamieter 14.5mm 

 

besar tak mata saya.. hahahhaha... layankan.. 
mata nih pun salah satu anugerah yang diberi olehNya.. 
so.. jaga baik-baik.. kalau sakit jangan pakai lense.
Cuba lense yang bersesuaian dengan mata.. 
kalau tak sesuai jugak pakai jeelahh spek mata.. 
pakai spek mata pun cantik jerrr kannn... macam comel jer.. hihihihi..
  i kena pakai yang selalu boleh tukar... sebulan atau 3 bulan sekali.. 
but at this moment i pakai yang sebulan sekali.. 
sebab mata i nih kadang-kadang sensitif..

so grab one uols... 
rasa best plak pakai lense nih... 

with lots of love 
me ;) 

NoTe:  "The unhappiest people in this world are the people who care the most about what everyone else thinks."

No comments:

Post a Comment

 
This Blog is Protected. Writen By Edlidza Design By Cik Mun