Tuesday, May 21, 2013

Skyping with My Gal... ^__^

Assalamualaikum semua... 

Just a short update ^___^

 

Introduce uolss this is my BFF, my Skoolmate, my Love, my Girl, semua my lahhhhh.... she stay in US now... bukan dekat Ulu Selangor yerr... but its United States of America gitu... ko ader?? i memang tak der ehhh bukan tak der lom mampu nak sampai... ehehehhe... :P 

Her name is Ms Rinz  <<<<< Click sini here and view her awesome writing... hihihi ^__^


Baru jer settle melepaskan rindu dendam kami... pastu tunjuk rambut baru i yang pendek nih... lol... 
miss her damm much!! tak sabar nak hang out... tak sabar nak lepak.... tak sabar nak makan nasi ayam paling best kat dunia, tak sabar nak makan tosai, tak sabar nak mam ABC dengan dia coz she said she miss it so much!!! .... lol.... katanya nak balik end of this year.... kita tunggu ja k... seriously i miss her sangat-sangat.... seronok rasa nak lompat-lompat dengar suara ko beb!!! maintain cun walau dimana berada... I love u beb so much... Hope to see u soon bebeh!!!

with Lots of Love 
me ;)

Note:  "People are not as beautiful as they look or as they talk. They are only as beautiful as they love, as they care, and as they share."

No comments:

Post a Comment