Monday, November 8, 2010

MISI WIKEND 5-6 November 2010

Aku ni salu banyak na planning …tapi tu laa salu apa yg kita rancang x semua menjadi…

Planning

1. Nak lepak dengan mama
2. Nak lepak dengan kawan sekolah AGE
3. Nak g lookoutpoint dengan hubby konon nak g tgk sunset sambil dinner
4. Nak g karaoke
5. Nak men bowling

Best wooo aku nyer planning nihhhh tp giler babas terbabas korang tahu apa jd …. Uwaaaaaa aku nanes dulu weyyyy …. Aduhai … maid kesayangan aku benti mengejut pada hari Jumaat 5 hb November 2010.. setelah setahun setia bekerja dgn aku .. camtuh jerk die benti uwaaaaa... hari bersejarah buat aku sekeluarga.. maid aku hilang die pergi tanpa notis.. hilang tanpa berita hokeh … hurmmm tapi aku rilek ajer.. x la kelam kabut sangat sebab aku tahu ada hikmah disebalik semua ineh terjadi… aku dah anggap maid aku macam keluarga aku sendiri tapi itulahhh cinta mengatasi segala beb …die pergi x kembali bersama x husband die yang sekian lama terpisah. X pe laaaa bende baik.. aku x la halang .. tapi yg x bes die pergi x pon g tahu aku ..sengal jek …. Tapi inilah hakikat yang terpaksa aku lalui… syukur Alhamdulillah aku dapat replacement dengan sungguh episen … hihihihi…

hari jumaat petang aku g umah mak aku bersama keluarga … since maid aku x ada … misi wikend aku pon tergendala .. ahahahah tu laa piker nak enjoy lagi …bagus jugak Allah tuh bg ujian buat aku supaya aku sedar ..jangan sebok nak enjoy jek …. Heeeeee…. Misi aku yang 1st n 2nd tuh aku dapat jalankan dengan baik ..;) sabtu malam aku g downtown cheras ..mak aku jaga bb ;....

ahad pagi aku g bekpes kat kedai mak aku…then aku on da way balik aku racun laki aku ajak jalan2 g KL …pergh korang tahu aku g mana?? Muahahhahaha …aku ajak laki aku g pavilion jalan2 …ssh nak parking laki aku park laa kat low yat …perghhhh ada sale camera beb ….LUMIX Panasonic buy 1 free 1 lagi … tapi aku g jalan2 dulu kat sg wang.. lot 10… farenheit and aku lunch kat Pavi Thai Express boleh tahan sedap wehhh ;) …. On da way balik nak g parking aku lalu tempat yang sama aku tersangkut la pulak kat body shop Fahrenheit shopping mall… body shop ada keluar perfume baru wehhh aduhai ..sib laki aku menghalang aku ..muahahahhaha klu aku sorang aku rasa dah selamat …hihihihihi.. so aku beli deodorant utk laki aku n lotion utk aku ..kuang kuang kuang ….. beli jugakkkk… aku nih satu x tahan godaan…tu pasal laa kadang aku malas g soping mall….muahahahhaha… hurmmm pastu sampai lowyat laki aku pon beli la camera n guess what aku dpt camera baru hihihihi pink karer okekkk …byk dpt free gift yeayyy!!! Aku suke aku suke !!!.... weeeeeeeee…. Sampai umah kul 8pm …. Walaupon planning dihujung minggu x menjadi tapi lain yg menjadi lagi best lagi hebat …. Alhamdulillahhhhh syukur alhamdulillahhhh ;)



at mom house my kids wat dancing show ;)



the naughty lil ones hihihihi.. :P



at lot 10 ...



my hubby n kids :P



me n bb :)








lunch at Thai Express Pavi ;)



at the Body Shop Fahrenheit Kuala Lumpur :P



mama nak jugak hihihihi :P



Ramai giler orang kat KL nih ...





heeee sronok sesekali g KL ...

c ya all wit lots of love
me ;)

2 comments:

  1. Haaaa,tautakpa.
    Patot pergi selalu..............ngan AKU!
    Muahahahahaha^_^

    ReplyDelete
  2. muahahahahhahahahha ye betollllll aku sukakkkkk !!!!!! :P

    ReplyDelete