Thursday, November 4, 2010

ada aku kesah

nope at all...
aku nih jenis malas nak pikir masalah ...
klu ko rasa ko leh hidup dgn bergelumbang masalah silerkan ...
ko ske peli org tu ko nyer pasal ...
sbb aku no hal nyerrr ..
pendirian aku simple ...
aku akan buat apa sahaja x kira apa semuanyer dgn yang terbaik dan seikhlas hati aku ...
dan aku x mengharap apa pon pembalasan...
senderi mau ingat laa itu semua...
yang penting aku ikhlas...
apa ko buat tu ikhlas ker ??? tepuk dada tanya selera ...
aku nak buat bende best2 dan bermakna dalam hidup aku...
bukan buat bende yang sia2 ....
ko ngata la aku apa pon sbb aku redha ajerrrr .... heeee:D
kerana yang pasti yang benar tetap benar dan yang salah tetap salah....
ko bahagaia x??? aku bahagia .... ko hepi x ?? aku hepi...
jangan sebok ngata orang tapi buat la yang terbaik dan improve our own life ...
rilek2 sudahhhh ... ;)
apa aku mehepek hahhhh muahahahahha..
korang layan jer laaaaa ekkkkk heeee :D
with lots of love
me ;)

2 comments: