Thursday, October 24, 2013

My wordless Lunch of the Day!!


Beri laluan iklan kejap yeerr... 
im just done reading Mr Arrogant best !!! 
I Love it!! 
Sesekali berangan sambil membaca novel cinta ni menyeronokkan... 
Pengajarannya dari Novel ni adalah 
"Orang yang Bersabar Adalah Orang Yang Berjaya"insyaallah...
^__^

 

Hari ni i lunch kat Vivo, Empire Shopping Gallery. 
Kat Subang jewwww...

amik port duk kat cermin..motiplahhh sangat kann


 Macam biasa lunch with my best fren forever.
 

  Kononnya kami on diet... tapi hakkkpui.. tekak nih beselera sokmo... 
tak mampu nak melawan napsu makan.. hehehe..
mine is Fish n chip cost me RM17.90
Lindanyer tuh lupa lahh pulokkk...  
Drinks we choose Tropical Swing.. 
sama ngan mood kami yang tengah swing abes nih hah!!! 
Total of my lunch and drinks tuh dlm RM 25
sama dengan disher yang Linda pilih tuh..
tak selalu pon lunch macam ni... sesekali jeee..
kalau selalu boleh koyak poket makk nehh... 
 The Food at Vivo nih sedap tau... uols kena try.. 

Thats all for now.. 
Lots of Love 
me ;) 

NoTe: "Worrying won't change the outcome, but a positive attitude changes everything." - Happy Thursday Loves!!

No comments:

Post a Comment