Thursday, June 13, 2013

Im done with Teduhan Kasih ^____^


yes im done... Happily ever after 
 

Kata-kata paling i kagum dalam novel nih yang menusuk kalbuku..... 

"Ayu, ajal itu tidak lewat sesaat dan tidap cepat sesaat. Kalau belum tiba masa aku, kau orang buatlah apapun, aku tetap akan terus hidup juga... Dan kau fikir aku akan senang-senang mengalah dengan mudah?? Dengan apa yang kau orang sudah lakukan terhadap aku, aku lebih tabah dan kuat. terima kasihlah kerana menjadikan aku lebih berani untuk meneruskan hidup. Apa yang lebih penting sekarang ini, aku benar-benar gembira" 

wow.... it was true... realiti kehidupan... lagi banyak dugaan yang kita tempuh... insyaallah kita akan jadi lebih kuat... dan segala yang terjadi adalah rahsia Allah swt.. 

"What goes around.. Comes Around" 

with Lots of Love 
me ;) 

Note: Bukti akal fikiran seseorang ialah perbuatannya, dan bukti ilmunya ialah ucapannya.

No comments:

Post a Comment