Sunday, October 10, 2010

my lazy wikend ...

muahhahahhahhahahaaaaa...

saturday = starting withhhh muhahahhahhahha....
well .. nothing much i do... i wake up really late
n just lepak at home... makan apa yg ada...
ptg i juz went to jaring craving for mihun sop :P
tgk ubat sakit tekak sme dah rasa macam nak muntah hijo...
dah x larat nak telan ubat batuk ...
my tummy oso dah kembung dgn ubat batuk n cough relief ...
tgk jek ubat aku dah rasa nak muntah n penin mcm mabuk munin sick
akakakkakkaka...

sunday plakk = i've decided to x pegi hohaa asia sbb batuk lom baik..
tapi aku nak pegi giler motogp muahhahahha ...
sadly my hubby xmo g plak..honestly die kata tiket mahai
adehhh senget betol laaaa...
so seharian aku merajok bagai nak rakk akakakkakakka..
my hubby ajak g bekpes aku x mo..
and he did pujuk me laaa mcm2 alasan die aku x terima...
muahahhahaaa.. pastu aku tido seharian baring jeeekkk ...
ptg my hubby ajak g night market pon aku x nak majok gileee hokeeeyy
menjelang late petang aku dah cool sib baik aku dah cool...
die ajak aku g dinner kat luar n pluss die buat air utk aku b4 bed ...
pujuk laa tuh konon ..x pe la yang nnt next yr kita g k ...
aku pon sbenarnye x laaa tingin sgt pon sajer ngada2..akakkakak...
byk g bende lain leh buat ....mlm nih aku dah langgar pantang ...
aku x larat nak pantang dah... im so craving for CB mocha..
tp mls nak drive g CB.. dapat yg ini pon jd laaaaaa..... heeeee



aku dapat rasa my coughing dah nak baik..
mana x nyer 2 hari turut turut aku minum air asam asam jawa 2x sehari..
my hubby laa paksa ...adehhh...die buatkan lagikk heeeee
petua kakak die plak minum madu with limau pon my hubby buatkan jugak..
manjakan aku heeee... thanks yang i really appreciate wat u did to me ...
apa sahaja petua semua aku dah buat ..hopefully im recovering now ...

thanks again to my hubby n to all my frens yg byk bg nasihat n petua ...

wit lots lots of love
me ;)

No comments:

Post a Comment