Friday, October 8, 2010

batuk oh batuk

here i go again....
pecaya x pecaya ni lah buktinye ...



macam2 ubat sakit tekak aku makan tp hasilnyer belom memuaskan..
aku masih batuk sampai nak termuntah pon ada rasa ..
sampai perot aku pon masuk angin laa makan cough relief tuh ..
lidah jd rasa semacam ... :((
sedih laaaa kenapa la batuk nih belom gak baik...
dah nak seminggu aku batuk ..

dada aku sakit gara2 batuk yg sangat kuat ...
camner aku nak g hohaa asia 5km run nehhh ...
aku dah kurangkan makan bende berminyak dan pedas..
tolonglaa aku ya Allah .... hurmmmm
mata pon ngantukkk jek sbb mam ubat batok nih ...
apa pon klinik shaik adalah klinik kegemaran aku sbb dr haslina layan aku baik giler..
dlm masa 2 bulan nih (Sept n October) dah brapakali aku ngadap die ...
sik sakit jek ...apapon dr haslina x jemu2 merawat aku n giving me the best advise ever .. klinik shaik nih dekat jek ngan umah aku ...heeeeeee :D
harap2 cepat laaa aku sembuh so dat aku boleh bekeje dengan bersemangat
dan besuke ria seperti biasa ... ehehehehheheheeee :P

wit love
me ;)

No comments:

Post a Comment