Friday, October 22, 2010

makan makan makan

hello all ...
u all have no idea where i am now ....
im not really well but still i need to write something on my small diaries ni..
then i can sleep peacefully... ihikkkksss...

after puasa i think i gaining back my weight...
makan sampai x hengat ... lupe diri ...
me asyik makan jerrrr...
makan sushi berpingan-pingan..
sonot tgk sushi pusing2 ...kikikikiki...
macam2 aku cube ...termasuklah ...
Hot Roll nih pez time kat empire gallery !! :)

sedap tau ... korang kena cube ...
pedas dan sedap ... si appledia order yg ini....


aku ode roti prata ... sempat la aku snap gambo berdua hikss..:P
lagi kegemaran aku adalah chicken lagsania from kopi bin...
cedap wooo... pecaya x ?? me n appledia boleh mkn 1 plate each of us tau ...
hehhehehehheh.... apapon si appledia nih laa jugak mengajar aku makan lagsania nehhh..



yang ini agak mengemokkan dan tak boleh makan selalu yerrr... :P
muahahhahahhahah...

wit lots of love ...
me ;)

No comments:

Post a Comment