Saturday, October 23, 2010

Have u Been Hospitalized??

korang penah x admitted??
aku penah pon masa melahirkan anak aku laaa hehehhe...
3 org anak aku semua besalin kat different places muhahhaha..
semua nih sbb laki aku lah die yg suh aku try...

klu citer kat orang mesti orang gelak punyer...
nak masuk spital pon nak pilih2 n try...
bagi aku mana yang dekat jek laa belasah..
janji aku selamat besalin ... selesa... nurse kena ramah tamah...

ada sesetengah hospital ada nurse cengee...
korang tahu cengee tuh haper??... garang x betempat...
bagi aku keje nurse dan doctorlah yang paling mulia sekali..
sebab semuanya keje menyelamatkan manusia...

as korang tahu aku kan batuk yg dah lama..
so khamis yang lalu aku g klinik shaik yg kat umah aku tuh..
jumpe doc favorite aku doc Haslina...
gtahu die aku setiap kali batuk aku ada kesukaran utk bernafas...
pastu aku berpeluh macam tak cukop oksigen gituk...

so she advise me to go hospital for blood test and x-ray..
die tanya aku... hospital mana nak g sebab die nak prepare surat rujukan..
aku kata mana yg paling dekat dgn umah lah..
since aku entitle for staff benefit so i choose Sunway Medical Centre..
sib ada setap benefit kalau tak jangan harap laaa aku nak gi private hospital..
aku g hospital kerajaan sudah ...heeeeeee..:D..
alhamdulillah rezeki...

Korang nak tahu apa jadi ???
tunggu part two plak ekk ...:P

with lots of love
me ;)

2 comments:

  1. rasa scary la kalau kat hospital :P

    ReplyDelete
  2. yes it is scary .... n its pain :( too.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

    ReplyDelete