Tuesday, April 9, 2013

Saya Pilih

Menanti dengan penuh lelah...
Hari yang pasti....
Nak pangkah mana...
Yang pasti Saya harus pilih..

Pilih.. Semoga telus...
Tulus ikhlas menjadi pemimpin Terhebat..
Pemimpin yang sanggup berjuang demi rakyat jelata..
Semoga kita mendapat pemimpin yang jujur..

Pemilihan yang menakutkan buatku...
Tapi pasrah...  Tanggungjawab harus laksanakan
Percaya yang maha Esa..
Pilih Pemimpin yang Terhebat..

Pemimpin yang membela bangsa kita...
Semoga berkat doa dan pemilihan kita adalah yang terbaik diabad ini..
Semoga Pemimpin yang terpilih melaksanakan tanggungjawab dengan gigih dan seikhlas hati...
Tak tahu nak pilih mana...
Pejamlah mata dan imbas segala jasa....

Saya pilih... dan segalanya ketentuan yang maha Esa..
Saya pilih demi tanggungjawab...
Saya pilih dan semoga pilihanku adalah yang terbaik...

with Lots of Love
me ;)


Nota: "Hidup di dunia ini sebagai hamba yang lemah akan sentiasa di uji Allah. Syukur dan sabar kerana semuanya adalah yang terbaik dariNya." - #SantapanMinda 


No comments:

Post a Comment