Thursday, April 18, 2013

Morning Blabbering...

Day 6 of fasting alhamdulillah... 
For this year marathon i dah register 2 run.. 
which is in May and July... run dalam malaysia jer mampu... :D 
run apa uols??? tunggu i update k.. 
i think my mission for this year is doing really good... 
syukur alhamdulillah... 

what else i want to ask for more... 
family is being great...
just Athyra is facing her UPSR soon... 
i yang berdebar and hoping she is doing just fine.. 

Today i try nak pump tayar kereta kat petrol station... 
Coz i tengok 1 of the tyre kurang angin... 
but sadly penutup terlalu kuat untuk dibuka... 
hurm hampa... tapi ada abg bermotor besar bantu i tadi... 
i was happy... lol.. 
tak mintak tapi dia yang offer... 

i pun dengan rasa malunyer berkata "ye bang sila bantu saya... tayar keta saya ni lembik".. 
abg tuh pun dengan rasa bangga (agaknya) tanya macam-macam pulak..  haihhh... 
saya dengan pantas bila dah siap terus kata "sorry bang saya nak cepat sebab nak masuk keje.. terima kasih tolong saya and sorry susahkan abg pagi ni"... lol...

aduhai... layankan ajer mak nih menghomel pagi-pagi nih... 
what ever it is pengajaran untuk hari ini.. 
tak rugi kalau kita berbuat baik sesama manusia..
dan yang Tamak selalunya rugi... ^___^

with lots of love
me ;)

Note: "Love is always open arms. If you close your arms about love you will find that you are left holding only yourself."


 

No comments:

Post a Comment