Wednesday, May 25, 2011

kawan atau lawan ...

Hi all..

rini nak citer sket sal my frenn.. if u all ingat yang my entri title is peace no war ... tah napa now i feel irritated, meluat tgk die still ada kay my ym list... she remove me from her FB... she also remove me at twitter, 4square n even BBM.. tapi kat YM belom lagi.. u all rase apa motif die ekk... i feel meluat laa plakkk kan ... n its not the first time she remove me pown... remove pastu add balik apakah???... i feel my self dah macam sampah laa plak kannnn... bile die suke die add bile x suke die buang or remove... die ingat die siapa beauty queen yang i hadap sangat nak kawan owhh please... who do u think u are anyway??? tahhh lahhh...

siyesly i dunno why i just feel irritated... semak jek... please be honest n be true to yourself lahh... klu tak ske u are freely get the hell out of my life... i pown dah saba lama dahh... i x rugi pown losing a fren like her.. such a childish person yang x reti nak handle probs... kemonnn laaa u can always delete people from the social network or what ever... but have u ever think can u ever delete people in your life??? think like an adult laa wehh.... die ingat dunia nih milik die agaknya dats y she is acting like dat... like never grow up... x reti nak face the fact of life.......klu x jumpe terus x pe jugak... huh nih tak...nak deal sal keje nanti kena gak ngadap.... lawak jeeekk... im trying to be nice.. but still it really irritate me with her own attitude... pangai meroyan... dah laaa kawan i pon die add... sebok nak kawan ngan kawan i ... gelikkk okayy... i feel that she is so such a pretender..

dats all for today stories... eheheheh...
sorry all i just feel gerammm today hurmmmm...

wit lots of love
me ;)


No comments:

Post a Comment