Thursday, September 4, 2014

Repeat Jibby & Co. My Happy Hour

Assalamualaikum uols!! Selamat sejahtera.. 
Sorrylah malam baru nak update.. 
Kemalasan semakin rajin menjelma dalam hidupku ini... 
I need to get back all the positive vibes!! 
Harap-harap i will get back all the good mood.. 
Hari ini again my lunch geng ajak terjah Jibby lagi.. 
Kat mana lagi kalau tak my favourite mall Empire shopping gallery.. Huhuhu.. 


Ni i tatau apa nama my friend choice.. 
Sedap bagi mereka yang suka mamam raw.. 
I boleh jer telan... Salmon ja i boleh masuk.. Hehehhe.. 


My all time favourite, my choice of the day, my love, mouth watering, heart heart deep deep will be this.. Soft shell crab burger... Hewhewhew... 
Sedap bangat .. Its never fail me... 


Pasta ni i lupa daaa nama... Chicken mushroom pasta klu x silap... 
Sedap jugak!! Tapi x boleh abeskan sorang sebab dia sgt creamy... Tapi kalau sedang lapar and tangki besau... Pasti boleh!! Hihihihi... 


Ambience Jibby & Co. sangat best... 
Cuma agak bising... 
Memang bukan tempat untuk discuss about serious matter okay... 


Cosy sangat.. 
A good place to chill with BFF 


They also serv cake for desert... Must be sedap.. 
I blom try lagi.. 

Insyaallah 1 fine day i try... 
Will come again try desert jew... 

Thats all for today uols!! 

Lots of love 
Me ;) 

Note: "True love doesnt know how to give up. Even if there's a milion reason to let go, if you truly live someone you'll find a reason to hold on" 

No comments:

Post a Comment