Friday, May 16, 2014

Masa yang lalu

Masa yang lalu telah berikan aku penuh harapan... 
Masa yang lalu banyak mengajar aku erti kehidupan... 
Masa yang lalu buat aku lebih berhati-hati... 
Masa yang lalu beri aku seribu makna dan persoalan.. 

Masa yang lalu ku penuh liku liku.. 
Masa yang lalu ku juga ada jerihnya.. 
Masa yang lalu buat aku menjadi seseorang... 
Masa yang lalu buat aku lebih menghargai...

Masa yang lalu penuh dengan kenangan...
Masa yang lalu menjadi sebuah memori...
Masa yang lalu mahupun pahit mahupun manis..
Masa yang lalu buat aku teguh berdiri disini...
disini... 

Masa yang lalu... sedih suka duka siapa yang tahu.. 
Masa yang lalu hanya aku yang tahu... 
Masa yang lalu hari ini aku masih disini dan terus bernafas... 
Masa yang lalu terima kasih diatas segalanya....

Masa yang lalu hanya aku dan Dia lebih mengerti...





Lots of Love
me ;)

NoTe:  "Cry, forgive, learn, and move on. Let your tears water the seeds of growth and future happiness in your life."

No comments:

Post a Comment