Tuesday, July 19, 2011

A day at Putrajaya16 July 2011



Assalamualaikum n Salam Sejahtera...

Orang sebok dah mood puasa la.... raya laaa... my self plak mood kemalasan melanda..tah apa nak jd nehhh... hihihi... tapi klu bab jalan im not malas at all coz my hubby is around he understand me more... jalan penat sket duduk... heheh :P he layan what ever my peel is... takkan nak suh bos kita paham plak kann... hahahha.. im juz kiddo okehh... anyway back to my story... my cousin from saudi is in malaysia for holidays...

wrong timing laa kali nih derang dtg i tgh really sarat... i only jenjalan wit my hubby jaaa at this moment..so tak dapat nak bawak diorang jenjalan... hurmm i feel sad too though but wat to do.. baby needs me more... :P luckily they understand me well..

there u go ..from left is my mom n others is my cousins... yg kat depan tuh my kids shameera and athyra.. perjumpaan adalah at Putrajaya... after leparking with them me and hubby went to tasik Putrajaya .. niat dihati nak naik cruise... tak sangka plak laaaa ada Pesta Flora Ria... kebetulan okehh.. tapi orang ya Allah ramai bangat... dah macam ulat... tapi sebab nak jugak naik cruise me n hubby redah gakkk laaa.. :P



that is muh hunny bunny... hihihihi my baby shameera is taking her nap...



we are so lucky on dat special day the tix is half price weeeeee!!!! and our cruise on board will be at 9pm... ingat nak tgk sunset la bagai tapi time ni jek yang sempat but still ok laa byk jee lampu2 kat tasek tuh sempena pesta flora... ;) memang rezeki baby... nak naik cruise tercapai.. and plus at 10pm ada fireworks... siyesly memang laaa rezeki baby...




sambil makan mlm kami tgk ler fireworks tuh terasa romantic plakss..hikkss..lepas tgk fire works kami pon pulang laaaa... about 12am gak sampai umahh.. letey ok but it worth... sib esok tuh x keja ...


well dats all my story as for now... nnt gue update agi ehh .. sbenarnyer pic ada banyak tp mls loading lambat sangat... sesukup la tuhhh ekk... :P

wit lots of love
me;)

p/s: lumrah dalam kehidupan ada orang suke kita... ada orang tak suke kita... apapon yang penting di hati mau bersih... oleh itu kebahagiaan dan kasih sayang pasti akan lebih harmoni... segalanya kehendak Allah swt... beserah and bertawakal adalah yang terbaik..

No comments:

Post a Comment