Thursday, July 28, 2011

HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS - PART 2





Assalamualaikum n Salam Sejahtera to all my fren....

last wikend i g tgk tuh harry porter...i ajak my bff si appledia g amik tiket..pastu die bebel kat i macam2... "dah boyot2 ada hati lagi nak mayap saner sini... nnt sakit badan sme sapa yang susah .... ko tuh dah tunggu hari dahhhh".. pot pet pot petttt die bebel.... adehhhhh i yang majuk terus kata "xpelahhhh aku g sorang!!"... huh!! mahahhahahahah.... konon majukkk laaa kan.. luckily my hubby g collect the ticket for the whole family termasuk my cousin n si kenit oso. we all tgk ari sabtu lepas... best!! panggung full okehhhh... thanks to my hubby yang sangat-sangat memahami.... thanks a lot yanggg... afta tgk movie kami terus pulang sbb i tak larat... mmg totally g sunway pyramid just focus nak g movie jer then terus balik.. kikikiki.... :P ... yang penting kami semua happy.....

wit lots of love


me ;)




Nota: "Jangan bersedih, dengan Perilaku Manusia terhadapmu, Tetapi Perhatikanlah Tingkahlaku Mereka Terhadap Yang Maha Esa...."

2 comments:

  1. Ngadulaaaaaaa.Makla yang jaaaaat

    ReplyDelete
  2. takkk laaaa aku tau ko sayang aku bangat!!! hikssssss.... sbb tuh ko ske bebel kat aku... n ko tau kan aku sayang ko bangat !!!! mak bebel tanda mak sayangggg toltakkk.... aku nih kannnn degill.. :P mahahahhahah

    ReplyDelete