Thursday, September 23, 2010

Quantity or Quality


what do you think ??

aku nak klu boleh ramai anak ... x kesah klu jarak agak dekat
cuma ada org fikir kesian nnt anak kurang kasih sayang ...
bg aku plak ..aku nak nnt aku tua rumah aku meriah dan x kosong..
bak kata pepatah the more the merier... ahaks ..
klu ada rezeki lahhh ..ikot kemampuan :)...

laki aku tuh klu boleh nak football team.. pengsan aku ..ahahhah..
apapon klu ada rezeki lebih insyallah ...
Quality anak2 aku serah pada Allah Taala SWT ...
Me n Hubby will give the best education as we can...
dan yg lain kami hanya berdoa dan bertawakal semoga anak2 kami menjadi
anak yg soleh, taat kepada Allah, menghormati org tua dah menjadi
anak yg berguna aminnn..

well some people pentingkan quality... terpulang kepada pandangan masing2..
apa yang pasti .. aku tengok sendiri kakak2 ipar aku sme anak ramai..
tp they still manage thier kids n biasa laa ada yg belajar pandai ada yang kurang..
ada yg keje bagus ada yg tak .. that is life kan ... ada turun naik ..
rezeki Allah yg kita harus percaya bahawa setiap yg terjadi semuanya rahsia Allah Taala...

life must go on no matter what it takes!!! when we want something we juz need to make an effort.. struggle for it ... take things n everything as a challenge..

wit lots of love
me ;)

2 comments:

  1. wow, i like ur mission...but i wonder, how u maintain ur body shape???I thought you just married...don't have children yet...slim jer...any tips???hehe=D

    ReplyDelete
  2. hey gurlll .... thanks for u comment ;) well when u want sometin' u just know what to do dear ... kena jaga ur diet... control what u eat dear...

    ReplyDelete