Tuesday, September 14, 2010

4 hr 3 mlm Raya Raya 2010

4 hr 3 mlm di kampong ..
sememangnyer raya kat kg laki aku nih as ussual mmg meriah..
Rasa Masa tuh kejup jerr berlalu ..n even aku pon x sempat nak
bejalan beraya n even g soping @ sg besar or even nak g saloon pon
last minit ... tp yg penting g saloon mmg sempat laa sgt2 ...
aku tetap ada time walaupon sket g saloon wat treatment wamboot ;)...
mana x meriah ... even just adik beradik beraya but still haru biru satu umah ..
sbb kakak2 laki aku nih ramai anak ....1 family ada 7-8 org anak ..muahahhahah.... gile nak runtuh umah atokk nyerr ... n as ussual laki aku mesti beli byk2 bunga api n mercun yg kurang bebahaya utk anak2 buahnyer main gegilerrr ....
ada plak laki aku beli mercun KLCC tuh perghhhh mmg sgt sgt laaaa meriah...

Umah kampong nih plak ada satu toilet mandi n satu jamban ...
akakkakakkakakk... mmg tiap2 tahun klu nak mandi kena beratur depan toilet ala2 citer P. Ramlee hehehehehe... mmg beshhh ... aku cam biasa aku akan mandi seawal sebelom org lain ..dan seterus nyer seperti biasa aku nih x lah terror masak ..
so aku nih pengacau jek..n tukang g kedai, cuci apa yg patot kasik clear sme,
kemas umah n keje aku makan.. ehehehheheheh...
apapon tugasan kakak2 laki aku beri aku ttp menjalankannya dengan penuh ikhlas hati aku ... n aku jugak enjoy doing it ... klu aku penat aku cakap jek teros terang.. alhamdulillah dunia family laki aku mmg insyalllah aku dapat menyesuaikan diri ..
al maklum dah almost 11 tahun kami kawin ...hikkkssss :)

almost tiap2 hari aku tepon mak aku tanya kabar .. alhamdulillah mak aku sihat senantiasa... apapon kami sambot raya tahun sgt2 sederhana tetapi sgt2 giler meriah ...:) yang penting semua happy :)


with Love
Me ;)

No comments:

Post a Comment