Thursday, September 9, 2010

Last Day Fasting !!

Today is the day ...:P
byk keje nak buat hari nih.. nak packing ..nak tukar langsir ..
nak basuh keta my hubby ... my bb blue dah sebis sme siap ....
hurmmm ... x sabar rasa nyer nak balik ...just feel sad sbb x dpt raya dgn mama...
1st raya will be talking on the phone je laaa wit mama :( hurmmm

rini aku keje hap day ..tp boley tak aku dtg keje aku bleh x bwk wallet...
muahahhahah sme tinggal... bwk handbeg yg kosong ...
keje jek hapday tp beselaa bos x der ..so goyang kaki je le ..buat yg mana penting yg lain tggu lepas raya yek bos ehehehhe.. bos jgn mare nnt cepat tuee...

hopefully x der apa yg tetinggal n semua bejalan dengan lancar...
my hubby keje full day ..sbb tuh die tugaskan aku clearkan keta die ...
cuci n buat apa yg patot.. ciyan muh hubby... tahun nih aku betol2 cuci tgn...
aku x buat 1 kueh pon sme beli.. mcm sibuk sgt dis yr ...

anak2 aku laaa paling meriah masing baju raya pergh complete set ...
same goes to my bb .. n even me...akakakak alhamdulillah rezeki Allah .. :)
Raya ke-5 im flyin to perth plak for my hubby co. trip ... gile meriah raya aku tahun nih ... plus my besday on the day i fly ... goshhh thanks sayang for everything... i know u are the best hubby ever in my life ...

Semoga raya tahun nih kita semua sambut dengan meriah bersama2 yg tercinta !!

wit lots of love ...
juz me ;)

No comments:

Post a Comment