Wednesday, September 8, 2010

Aib .. diaibkan or aibkan dirisendiri

Topic aku hari ini agak pelikss.. tapi inilah yg ingin aku bicarakan..
aku tak paham bile org kita jangan sesekali aibkan suami kita ..
x pernah terlintas nak aibkan suami aku sendiri..
melainkan die sendiri yg mengaibkan dirinye sendiri...

Patotkah menyalahkan org lain kerana kesilapan sendiri???
org salu kata berfikir dulu sebelom melakukan sesuatu...
tp adakah semua org berfikir ?? i dun think so ...
suami aku mmg baik dan mmg penyayang dan die mmg sgt suke bantu org susah.
tapi kadang2 agak keterlaluan apabile die suke merahsiakan sesuatu yg baik ..
dan buat aku rasa curiga dgn perbuatan die...
dan apabile sesuatu berlaku die tetap menyalahkan aku atas semua yg terjadi..

Dan satu lagi pepatah buka pekung didada..
aku penat lahhh.. pernah x org fikir tentang perasaan kita???
x kan .. semua pentingkan diri sendiri n nak save their own ass ..
kinda funny but hey some pep oso nampak pandai but still never use thier brain oso..
they never think about others feeling... bende takkan jadi klu x der angin tul tak??
wat do u expect me to do ..jus sit see n watch the game ??
no way rite ... if thing happen to ur ownself then only u will feel what i feel inside out.. jgn hanya tgk but listen luahan hati n put ourself into it and think..
attached to it then we only know how it feel likes ....

anyway sapalah diri aku.. hamba Allah yang hina ...
Hanya Allah Sahaja yg tahu apa dlm hati aku ...
Hanya Dia yg Satu ...

with love
juz me ...

No comments:

Post a Comment