Tuesday, September 28, 2010

Perth with so much Love ...



My trip to Perth .. enjoying it alot!!
nama pon holiday ... so i think x der holiday yg x best kan .. :)
what ever yg x best buang ketepi akakakkakaka...:P
i must say i enjoying alot!! best g sana ..
i oso byk jumpe kawan2 baru ......
di antaranya adalah Sofia, Ley Li, Nabillah n byk lagi lahhhhh
they are so much friendly ... they humble people and sgt2 baik..

masa g jalan2 jugak ada laa scene yang klakar tgk
gelagat gelagat anak2 bos n even the staff ...
at the same time ada yg avoiding me tp bile i tinggai hubby i jalan sorang
ada laaa makhluk tuhan yg bobal ngan my hubby ...bile aku ada x nak plak die bobal ...tak tau laa knp jd mcm tuh ...takot ke apa aku x tau
...tp tuh laa citer nyer..nama manusia hati lain2 .. aku terima jaaa ...next trip kita tgk laa apa lak aksi derang nih ehehehehheheee.. :P

dan al maklumla terover excited so ada laaa yg lupa
bilik kat mana n posing2 amik gambar tuh ada laaa yg
terober excited sampai pose dah mcm ala2 model gituk termasuk aku ...
tp aku dah mmg sedia gedik bile amik gambooo ...mengaku siap2 akakakak..:P

yg penting niat tuh ikhlas ... taking pictures apabile kita ikhlas
the photo will be more beautiful dan x kiralah kita pakai camera apapon...
to me laaa op coz .... jgn sbb nak show off :) sabo jek lahh :p...
sesungguhnya apabila kita melakukan sesuatu yg pasti mestilah seikhlas hati..:)
overall the trip was really fun and thanks to my hubby sbb bwk i fos his co trip..
itu yg penting dr segalanya :)

wit lots of love
me

1 comment:

  1. Yupe!Bila da 'fotegediks' memangla sume 'shots' jadik terbaekkk!Hihihi ^_^

    ReplyDelete