Tuesday, September 28, 2010

one of my hobby


i love Rip Curl nyer brand ..;)
all of my collection nih jek laa yang ada ...
sket2 kumpul ...hiksss ....
my purse tuh my hubby bought for me masa g perth and die yg pilih :)
i love it alot ...and guess what my purse tuh ada warranty for 1 yr ..
for the fisrt time beli purse ada warranty 4 1 yr ...
well nak beli LV ke coach aku x mampu ....

so aku lagi ske beli yg ori and mengikut kemampuan aku drpd pakai yg limitation..
i prefer ori .... sbenarnya my collection of handbags terlalu byk..
some aku dah bg bg pada my cousins.. sronot derang ...
Rip Curl nih aku ske sejak aku byk travel ..
so bile aku travel jek aku pakai sbb senang beg sling tuh besar ...
byk leh simpan brg and more stylish ;) muahahhahahah ...

one more thangggg... apabila org2 yg kita sayang belikan kita sesuatu...
yang pasti kita akan jaga sesuatu itu dgn sgt2 baik kan kan ....
sayang my hubby ... thanks for the purse yang ... i love it a lot !!

wit lots lots lots of love !!
me :)

No comments:

Post a Comment