hye!! welcome to my lovely blog +Follow | Dashboard

Tuesday, June 28, 2016

Pagi ni...

Macam biasa rutin harianku menghantar anak-anak ke sekolah. Macam biasa jugak budak-budak ni suka sangat dengar radio HitzFM. Settle je hantar budak-budak i terus tukar siaran HotFM. Tak semena-mena air mata bercucuran pulak di pagi selasa... dah kenapa? salahkan radio pasang lagu raya sayu by Dayang Nur Faezah versi acoustic. Ya Ampun.. Tiba-iba teringat kat semua orang yang dah pergi buat selamanya.. sunyi laaa tahun ni raya.. sesilap kami beraya dengan air mata... Harap tak begitulah... Tiba-tiba teringat pada arwah Tok Cik, Tok Ayah dan Pak Lang yang dah pergi bertemu ilahi... Al-Fatihah.. Ramai yang dikasihi pergi tinggalkan kami... Allah swt lebih sayangkan mereka... Semoga mereka berada ditempat yang paling indah dan bersama-sama golongan orang-orang yang beriman. Aamin..

Tak sengaja air mata jatuh.. Tak sengaja nak teringat kat semua... Tak sengaja sedih... Tak sengaja..

Tak sengaja bayangkan hari pertama raya. kuranglah kasih.. kuranglah cinta.. ok dah terbawak-bawaklaa pulak...

Sampai je pejabat.. alhamdulillah semuanya back to normal.. pikir apa yang ada kat depan mata.. Nak siapkan mana yang penting dan wajib dulu then kita fikir Balik nanti nak buka makan apa.. Nak masak apa...

Lots Love
me
^_^

Note: What you do today can improve all your tomorrows - Ralph Marston

No comments:

Post a Comment

 
This Blog is Protected. Writen By Edlidza Design By Cik Mun