Wednesday, October 24, 2012

Merapu Day!!

Aku

aku hanyalah manusia biasa....
aku hanyalah manusia yang tak lekang dari melakukan kesilapan... 
tapi aku juga sentiasa gigih cuba memperbetulkan kesilapanku...
semakin lelah nafasku... 
semakin sakit dadaku... 
tatkala manusia yang suka melihat ketidakbahagiaan orang lain...
mengapakah jadi begitu... 
begitu banyak waktu atau masa dipersiakan melakukan kerja BODOH!! 
yang sebaiknya masa itu diperlakukan sebaiknya..
mendoakan yang terbaik buat mereka supaya lebih bahagia... 
memikirkan yang baik-baik sahaja... 
tatkala perangai manusia yang suka terhegeh-hegeh... 
tatkala melihat manusia yang sombong dan riak...
tatkala manusia yang Gila KUASA... 
arghhhhhhhhh... persetan mereka..!!! 
tapi aku...kita yang masih menyedari dimana kita berdiri... 
syukurlahhhhhh... yang pasti kita perjuangkan yang terbaik...
dukungan dan sokongan yang tercinta juga membuat aku kuat pada hari ini... 
segala ujian ku anggap bagaikan debu menyinggah dibahuku... 
pastu sapu sapu jer dari bahu... hahaha...
Aku hanya ingin meneruskan kehidupan ku dan tanggungjawabku dengan sempurna... 
dan aku tak mahu persiakan peluang yang diberi oleh Allah swt.. 
Aku mahu gunakan dan lakukan yang terbaik... 

with lots lots of love
me ;) 

p/s: Gunalah Masa dan Peluang yang diberi olehNya yang terbaik dan jangan sekali persiakannya... ;) 


No comments:

Post a Comment