Wednesday, June 21, 2017

Lovely sky...

Hi and Assalamualaikum... 

 

This pic i snap while driving home yesterday... 

 

Beautiful view that score my heart always.. Rasa tenang jiwa dan raga.. 
Its show me betapa kerdilnya diri ini.. Kuasa Allah swt mengatasi segalanya.. 


Hampir sampai rumah.. tugas biasa.. my own rutin... 
fetch my two small kiddos at day care then terus rumah wait for iftor.. 
semalam lepas iftor kami kat butik baju cari bijih timah hehehe i mean batu swaroski nak tabur kat baju raya kosong kami kasik glam sikit..  hubby laaa kata baju kosong tepek laaa sikit apa2 kasi meriah sket.. 
at fisrt i macam ok je baju tuh.. oklah we put some sparks a bit on it.. hopefully the out come will look great.. how was persiapan raya uols pula? mesti lagi bestkan.. i hope for the best for all of you too..

Till then sayangku... 

Lots of Love 
me 
^_^ 

Note: Be the best you can be and do the best you can.

No comments:

Post a Comment